Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Σ΄ΑΦΑΙΡΕΣΑ..... Με την Αγγελική Καββαδία


ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΜΟΪΛΗΣ: Σ΄ ΑΦΑΙΡΕΣΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΣΠ. ΣΑΜΟΪΛΗΣ - ΣΤΙΧΟΙ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΤΑΛΗΣ 
ΤΡΑΓΟΥΔΙ: 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΒΒΑΔΙΑ
Να ξέρεις, πως, σ΄αφαίρεσα, πως σ΄έχω λησμονήσει,
τι, σαν σε θλίψη έπεσα... και σ΄ έχω εγκαταλείψει.


Τράβηξα μονοκονδυλιά
κι έσβησα το όνομά σου...
στον τοίχο μια πινελιά...
και... πάει το σύνθημά σου...

Να ξέρεις, πως, σ΄αφαίρεσα,
πως σ΄έχω λησμονήσει,
τι, σαν σε θλίψη έπεσα... 
και σ΄ έχω εγκαταλείψει.

Να ξέρεις, πως, σ΄αφαίρεσα,
πως σ΄έχω λησμονήσει,
τι, σαν σε θλίψη έπεσα... 
και σ΄ έχω εγκαταλείψει.

Έβγαλα το μικρό σουγιά...
κι έξυσα την καρδιά σου,
το πρώτο γράμμα, τη μαγιά,
κι όλα τα αρχικά σου...

Και... πα στον τοίχο, στο σοβά,
σου έσβησα τα χνάρια,
να μη μου παίζεις τη ζωή...
και... την καρδιά, στα ζάρια...

Και... πα στον τοίχο, στο σοβά,
σου έσβησα τα χνάρια,
να μη μου παίζεις τη ζωή...
και... την καρδιά, στα ζάρια...
και... την καρδιά, στα ζάρια...

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: Video
Ελένη Καββαδία-Σαμοίλη 27/10/2010

Η ΛΗΣΜΟΝΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΒΗΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.......


1 σχόλιο:

  1. Να ξέρεις, πως, σ΄αφαίρεσα, πως σ΄ έχω λησμονήσει, τι, σαν σε θλίψη έπεσα... και σ΄ έχω εγκαταλείψει……και μόνο η λησμονιά απελευθερώνει την καρδιά και όχι οι αναμνήσεις και έτσι, ακόμα και το πρόσωπό του το ξεχνάς και το σβήνει ο χρόνος……

    ΑπάντησηΔιαγραφή